We are sorry, information on this page is available only in Czech. Use Translator Switch to Czech


Integrace interního systému s klientským portálem


Čelili jsme potřebě propojit existující systém pro řízení zakázek s nově budovaným webovým rozhraním určeným pro zákazníky. Interní systém už tehdy evidoval veškeré vývojové požadavky, jejich historii, komentáře, přílohy a stavové změny. Naším cílem bylo zajistit, aby zákazníci mohli přes webové rozhraní portálu nejen sledovat průběh prací na jejich projektech, ale i aktivně zadávat nové požadavky, komentáře nebo nahrávat přílohy a to vše bez nutnosti přímého přístupu do našeho interního systému, v jednodušší struktuře a s menší úrovní detailu, než má náš složitý a precizní PMS. Dalším cílem bylo zajistit dostupnost portálu i v případě výpadku našeho PMS, ke kterému dochází kvůli pravidelným údržbám a aktualizacím častěji.

Ukázka webového portálu pro zadávání požadavků zákazníkem bez přístupu do interního systému

Zajistili jsme obousměrnou integraci mezi interním systémem a klientským portálem, který běží na databázi FileMaker. Klientský portál slouží jako rozhraní pro zákazníka, které zobrazuje pouze relevantní informace z interního systému – například úkoly, komentáře, přílohy nebo počet hodin strávených na daném úkolu. Zákazník může zároveň přes portál vkládat nové komentáře, přikládat soubory nebo vytvářet nové úkoly, které se automaticky propisují zpět do interního systému.

Z technického pohledu klientský portál komunikuje s FileMaker databází prostřednictvím Data API a OData. Všechny nové vstupy zákazníka se ukládají do fronty ve FileMakeru, která je jednou za minutu zpracována a relevantní data jsou přenesena pomocí API zpět do interního systému. Směrem z interního systému do klientského portálu se zase pracuje s tzv. žurnály a speciálním označením komentářů, které označují obsah určený pro zákazníka. Tento obsah se opět propisuje do FileMakeru, odkud je okamžitě zobrazen zákazníkovi ve webovém portálu.

Schéma obousměrné komunikace mezi klientským portálem a interním systémem pomocí API a žurnálů

Díky tomuto řešení jsme vytvořili spolehlivé prostředí pro výměnu informací mezi námi a zákazníkem, které přináší přehlednost, efektivní komunikaci, historii všech interakcí a slouží jako společná realita pro nás i zákazníka.

Použité technologie

Interested in this solution?
Contact us with your requirements, and we will adjust it exactly to your needs.

Call us Call
us

+420 608 301 880

Usually available on working days between 7am and 5pm GMT

We'll call you back if you call from a discoverable phone number and fail to reach us

Let us call you Let us
call you

By completing and sending the form you agree that 24U s.r.o., a company established under the laws of the Czech Republic, with its registered office: Zvole u Prahy, Skochovická 88, CZ-25245, registered in the Commercial Register with the Municipal Court in Prague, section C, inset 74920 will use your personal data contained in the form for the purpose of sending 24U’s news, updates and other commercial communications. Providing 24U with personal data for the said purpose is optional. Details on personal data processing and on your rights connected therewith are contained in 24U’s Privacy Policy.

Loader Image