Omlouváme se, informace na této stránce jsou k dispozici pouze anglicky. Použít překladač Přepnout do angličtiny


Integrace interního systému s klientským portálem


Čelili jsme potřebě propojit existující systém pro řízení zakázek s nově budovaným webovým rozhraním určeným pro zákazníky. Interní systém už tehdy evidoval veškeré vývojové požadavky, jejich historii, komentáře, přílohy a stavové změny. Naším cílem bylo zajistit, aby zákazníci mohli přes webové rozhraní portálu nejen sledovat průběh prací na jejich projektech, ale i aktivně zadávat nové požadavky, komentáře nebo nahrávat přílohy a to vše bez nutnosti přímého přístupu do našeho interního systému, v jednodušší struktuře a s menší úrovní detailu, než má náš složitý a precizní PMS. Dalším cílem bylo zajistit dostupnost portálu i v případě výpadku našeho PMS, ke kterému dochází kvůli pravidelným údržbám a aktualizacím častěji.

Ukázka webového portálu pro zadávání požadavků zákazníkem bez přístupu do interního systému

Zajistili jsme obousměrnou integraci mezi interním systémem a klientským portálem, který běží na databázi FileMaker. Klientský portál slouží jako rozhraní pro zákazníka, které zobrazuje pouze relevantní informace z interního systému – například úkoly, komentáře, přílohy nebo počet hodin strávených na daném úkolu. Zákazník může zároveň přes portál vkládat nové komentáře, přikládat soubory nebo vytvářet nové úkoly, které se automaticky propisují zpět do interního systému.

Z technického pohledu klientský portál komunikuje s FileMaker databází prostřednictvím Data API a OData. Všechny nové vstupy zákazníka se ukládají do fronty ve FileMakeru, která je jednou za minutu zpracována a relevantní data jsou přenesena pomocí API zpět do interního systému. Směrem z interního systému do klientského portálu se zase pracuje s tzv. žurnály a speciálním označením komentářů, které označují obsah určený pro zákazníka. Tento obsah se opět propisuje do FileMakeru, odkud je okamžitě zobrazen zákazníkovi ve webovém portálu.

Schéma obousměrné komunikace mezi klientským portálem a interním systémem pomocí API a žurnálů

Díky tomuto řešení jsme vytvořili spolehlivé prostředí pro výměnu informací mezi námi a zákazníkem, které přináší přehlednost, efektivní komunikaci, historii všech interakcí a slouží jako společná realita pro nás i zákazníka.

Použité technologie

Zaujalo Vás toto řešení?
Kontaktujte nás se svými požadavky a my jej přizpůsobíme přesně Vašim potřebám.

Call us Volejte
nám

+420 608 301 880

Obvykle jsme dostupní v pracovní dny mezi 8. a 18. hodinou

Pokud budete volat z viditelného čísla a nedovoláte se, zavoláme vám zpátky

Let us call you Voláme
zpět

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře udělujete 24U s.r.o., IČ: 26152584, se sídlem Zvole u Prahy, Skochovická 88, PSČ 252 45, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 74920 souhlas s využitím Vašich osobních údajů, které jsou obsaženy ve formuláři, k zasílání obchodních sdělení o nabídkách a novinkách 24U s.r.o. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat. Podrobnosti o nakládání s Vašimi osobními údaji a Vašich právech s tím souvisejících jsou obsaženy v zásadách zpracovávání a ochrany osobních údajů.

Loader Image